تاریما

تاریما

تاریما

تاریما

بخواب عشقم

بخواب عشقم

بخواب عشقم,بخواب عشقم شعر,بخواب عشقم شعرنو,آسوده بخواب عشقم,آرام بخواب عشقم,لالا بخواب عشقم,لالایی بخواب عشقم,راحت بخواب عشقم,بخواب بغلم عشقم,بخواب ای عشقم,لالا لا لا بخواب عشقم,بخواب عشقم جدید,بخواب عشقم 2017,بخواب عشقم جدید,بخواب عشقم قشنگ,بخواب عشقم زیبا,جدیدترین بخواب عشقم,زیباترین بخواب عشقم,شعر بخواب عشقم,متن بخواب عشقم,دکلمه بخواب عشقم,بخواب عشقم برای عشق,بخواب عشقم برای همسر,بخواب عشقم برای دوست,بخواب عشقم برای پدر,بخواب عشقم برای مادر,بخواب عشقم برای دختر,بخواب عشقم برای کودک,بخواب عشقم برای بچه,شعر های بخواب عشقم

بخواب عشقم

در این مطلب اشعار زیبا با مضمون بخواب عشقم را برای شما تهیه نموده ایم. در این مطلب سعی نموده ایم منتخب بهترین اشعاری که تاکنون توسط شعرای پارسی زبان سروده شده است را جمع بندی و تقدیم شما سروران گرامی نماییم.امیدواریم این مطلب پر محتوا که نتیجه تلاش گروه شعر و شاعری سایت جسارت است مورد توجه و همچنین عنایت شما سروران گرامی قرار گیرد

بخواب عشقم

یه لالایی میگم با عشق

یه لالایی از عشق

برای عشق:

بخواب ای عشق تو آغوش پر از عشق

ببین عشقو تو این چشمای عاشق

یه لالایی به رنگ ارغونی

که میگه برات ازعشق با مهربونی

بگیر دستمو امشب تا بخونم

از عشق پاکمون برات بخونم

چقدر خوبه برای تو بخونم

برات از عاشقیمون شعر بخونم

لالایی هام پر از عشق و نیازه

عزیزم به آغوشت خیلی نیازه

(به یاد امشبی که هر دو با هم

به زیر نور ماه تو آغوش هم)

یکی بغض کرده بود یکی میخندید

که عشقش نکنه از غم بمیره

فدای اون لب خندون عشقم

که پر غصه است دلش اما می خندید 

به عشق من فقط ، میگفت می خندید

می خندید تا دلم از غصه واشه

تا بزم عشقمون از غم رها شه

لالا کن آی فرشته آی عزیزم

بزار تا جونمو به پات بریزم

لالا کن شب شده ستاره خوابه

ولی ماهی برات یه بی قراره

می خواد نازت کنه تا دم دم صبح

بروی سینه ی تو جون بگیره

بخواب عشقم شعر

بخواب آرام ای عشقم که من بیدار بیدارم

فراقت تا سحر هر دم کند بیمار بیمارم

بخواب آرامِ جانِ من کنارت بودم و هستم

بخواب آرام من امشب چو هر شب سخت هوشیارم

تمام هستی ام خوابی ، برایت شعر می گویم

بخواب آرام تا فردا که من مشتاق دیدارم

میان سینه ام بغضی دل من گریه می خواهد

ز ترس بودن بی تو ، ز فکرش نیز بیزارم

دلم تنگ است می دانی که بی تو هیچ و تنهایم

نگر بر تلخی ام بی تو به این روز و شب تارم

چه میشد گر سحر میشد دلم بی تاب روی تو

نوازش کن مرا هر دم که من بی عشق بیمارم

به چشمانت قسم عشقم که بی عشق تو میمیرم

فدای پاکیت گردم گل زیبا و بی خارم

تمام آرزوی من ، بخواب آرام چون هستم

نوازش می کنم مویت بخواب آرام ، بیدارم

بخواب عشقم شعرنو

لا لا لا گله پونه

بخواب آروم که شب نمی مونه

ببین یارت واست لالایی میخونه

دوست دارم اونقدر که فقط خدا میدونه

لا لا لا گله لاله

بخواب آروم که چشمم داره میباره

بخواب آروم گله نازم،اشکام از شبه تاره

که شب هام فانوسه چشماتو کم داره

لالا لا گله پونه

بخواب آروم که بارونه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.